20 listopada 2017

WSPÓŁPRACA NA BLOGU

WSPÓŁPRACA NA BLOGU

Witam kochanych blogowiczów i czytelników w ten chłodny dzień. Chciałam miło poinformować, że zaczęłam współpracę z internetowym sklepem






Jestem miło zaskoczona. Chodź jest to "młody", nowy sklep to ilość produktów jest powalająca. W sklepie znajdziemy wszystko, co jest potrzebne do kuchni, jadalni a nawet salonu. Dosłownie WSZYSTKO od A do Z. Strona jest bardzo starannie zaprojektowana i nie ma problemu, by znaleźć rzeczy, której potrzebujemy. Jest wiele pomocnych zakładek, które umożliwiają łatwe szukanie.  Jest tak dużo produktów, które mi się podobały, aż nie wiedziałam na które zdecydować się. Postawiłam na takie, które będą najbardziej potrzebne mi w domu, które miałam w planach kupić. A jak już wiecie jestem po przeprowadzce do własnego domu, więc jest dużo rzeczy, które są mi potrzebne do nowej kuchni. 


W sklepie zainteresowała mnie przepiękna deska do krojenia, wykonana z drzewa akacjowego od firmy Kassel. Ma ciekawy, nowoczesny kształt, który idealnie wpasował się do mojej kuchni. 

Znajdziecie ją tutaj .




Uwiodła mnie także cukiernica. Okrągła razem już z łyżeczką. Bardzo pomysłowa, również od firmy Kassel z porcelany i wieczka z drzewa akacjowego. Idealne połączenie wraz z deską. 

Znajdziecie ją tutaj.







Od dawna chciałam mieć foremki do robienia ciasteczek ORZESZKÓW. U mnie w mieście nigdzie nie mogłam ich dostać. Na szczęście w sklepie internetowym je znalazłam. 

Już niebawem przepis na ciasteczka będzie na blogu. A foremki znajdziecie tutaj.




Potrzebowałam także formy/ keksówki do pieczenia babek. Wybrałam formę teflonową marki Blex z nieprzywierającą powłoką. Forma ma dwa boczne uchwyty, które ułatwiają wyciąganie z piekarnika. Postawiłam na komfort i wygodę. Już niedługo wstawię przepis wraz z recenzją produktu. 


Znajdziecie ją tutaj.






Serdecznie zapraszam do odwiedzin sklepu. Warto ! :)
Pozdrawiam Kuchnia PauletteS  <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia